Panxi Panxi
Sunday 24 de March de 2013
Sortida SEM 23 de març al Puigmal d´ Err
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Sortideta matinal de la secció al Puigmal d' Err des de l' estació de Puigmal. Dia inestable però que ens aguanta per fer cim i fer una baixada bona. Hi assisteixen la clàudia, en xavi r., en carles,en josep, en ramon, en jaume,l' adam,en Dani martí,en sergi, la marina, la cesca ,la mar,en david, l'àlex i en panxi.Quinze en total, entre els habituals, els que han sortit dels cursos(que han assolit molt bon nivell)i un parell que s' iniciaven avui(i que sembla que repetiran...)

Monday 4 de March de 2013
Pic del Pinetó, 2 de març del 2013
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

En Miki, l' Esteve, en Lluís, en David, l`Àlex, la Mabel, en Xavi, la Claudia, en Jesús, l'Enric, l'Alfons i en Panxi pugem al Pinetó i el baixem per un tub amb una neu excel.lent!

Monday 4 de March de 2013
Sortida SEM 3 de març 2013 Volta a Marimanha
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Sortida de la Secció d`esquí de muntanya. Volta a Marimanha. Sortida des del Pla de Beret, pujada a la Portella de Marimanha, baixada al fons de la vall de Marimanha, remuntada pels estanys fins al coll i el Cap de Marimanha, descens cap els estanys del Rosari de Bacivers fins al pàrquing de l' Orri. Participen la Yolanda H.,l´Anna R., en Xavi R., en David, l' Alfons,l`Àlex, en Sergi i en Jaume.