Panxi Panxi
Albumes de Fotos

Sunday 24 de March de 2013
Sortida SEM 23 de març al Puigmal d´ Err

Sortideta matinal de la secció al Puigmal d' Err des de l' estació de Puigmal. Dia inestable però que ens aguanta per fer cim i fer una baixada bona. Hi assisteixen la clàudia, en xavi r., en carles,en josep, en ramon, en jaume,l' adam,en Dani martí,en sergi, la marina, la cesca ,la mar,en dav

Monday 4 de March de 2013
Pic del Pinetó, 2 de març del 2013

En Miki, l' Esteve, en Lluís, en David, l`Àlex, la Mabel, en Xavi, la Claudia, en Jesús, l'Enric, l'Alfons i en Panxi pugem al Pinetó i el baixem per un tub amb una neu excel.lent!

Monday 4 de March de 2013
Sortida SEM 3 de març 2013 Volta a Marimanha

Sortida de la Secció d`esquí de muntanya. Volta a Marimanha. Sortida des del Pla de Beret, pujada a la Portella de Marimanha, baixada al fons de la vall de Marimanha, remuntada pels estanys fins al coll i el Cap de Marimanha, descens cap els estanys del Rosari de Bacivers fins al pàrquing de l'

Tuesday 24 de April de 2012
Travessa amb esquís pel massís del Silvretta, abril del 2012

fotos de la travessa pel Silvretta amb els membres de la secció d' esquí de muntanya del madteam.

Friday 23 de September de 2011
Madtravessa pel Vignemale 2011

Fotos de la travessa del Madteam pel massís del Vignemale. Si veieu molta gent no és perquè n'hi havia molta...érem nosaltres!!!!!

Thursday 14 de July de 2011
Travessa Gavarnie-Tucarroya-Góriz-Gavarnie

Travessa circular a Gavarnie passant per l'Hourquette d'Alans, refugi de Tucarroya-collado del Cilindro-Refugi de Góriz-Bretxa Roland-Coll de Bujaruelo-Gavarnie. Un bon tute amb passets tècnics i molta varietat de paisatges. Molt recomanable però cal estar en bona forma!

Monday 20 de June de 2011
Petit Pic d´Ossau per l´aresta de Peyreget

Aresta de Peyreget pel fil de l'aresta i descens per la normal amb en Rafa i en Zax. Molt maca i aèria, amb algun pas de IV+ i molt III i III+. Fins el Petit Pic, unes 5 hores des del refugi. Per baixar unes 3 sense contar les esperes pels ràpels i la cerca de les fites.

Monday 23 de May de 2011
Nord del Monte Perdido, via clàssica

Ascensió de la via clàssica de la cara nord del Monte Perdido el 22 de maig del 2011, dormint l Balcón de Pineta.

Monday 9 de May de 2011
última de la temporada a la maladeta oriental . maig del 2011

Esquiadeta amb membres del madteam a la maladeta, dormint a la Renclusa. En Rapaz, en Kalamar, en David, en Gonçal i jo mateix vam soritr cap a les set i vam fer cim abans de les onze amb un pamet de neu nova. Bon comiat d'una temporada una mica fluixa però en la que ens ho hem passat molt bé!

Tuesday 19 de April de 2011
Grand Pic de Péterneille

Pujada al Pic de Péterneille des del refugi Wallon amb esquís.

Tuesday 19 de April de 2011
Petite Fache-Pointe d´Aragon-Cambalès

Pujada al Refugi Wallon per la vall de Marcadau i ascensió amb esquís a la Petite Fache, la Pène d'Aragon i el Cambalès per la carena.Baixada cap els estanys de la Fache, remuntada cap el coll de la Fache i descens pel camí del Port de Marcadau.

Saturday 9 de April de 2011
Ulldeter-Núria con esquís

Travesía Ulldeter- Núria con esquís, una de las clásicas del Pirineo catalán.

Saturday 26 de March de 2011
Pic de la Dona- Pic de Prats de Bacivers- Pic de bastiments

Volta al circ d'Ulldeter amb esquís, dissabte 26 de març, passant per la Portella de Mentet, Pic de la Dona, Pic de prats de Bacivers, Pic de bastiments i coll de la Marrana.

Sunday 20 de March de 2011
puigmal desde la Collada de Toses

Clásica travesía desde la collada de Tosas hasta el Santuario de Núria, pasando por el Puigmal. Hasta hace unos años se celebraba una carrera de esquí de montaña pero en sentido inverso. Imprescindible en el currículum de cualquier montañero!